Zadanie A- Arbuz. Cel: ćwiczenie oddechowe wyróżniające fazy wdechu i wydechu. Zadanie zrealizowano w grupie Jeżyków i Biedronek.
Zadanie B – Bańki. Cel: ćwiczenie oddechowe wzmacniające mięsień okrężny ust. Zadanie udało się zrealizować w grupach Jeżyków i Biedronek.
Zadanie E – ,,Eliksir” zrealizowano w grupie Jeżyków. Dzieci ćwiczyły mięsień okrężny ust, a także wydłużanie fazy wydechowej.
Zadanie F – Fajna rakieta. Cel: kształtowanie prawidłowego toru oddechowego, zrealizowane w grupie Wiewiórek i Jeżyków.
Zadanie H- Hula hop. Cel: ćwiczenia oddechowe, zrealizowane w grupie Jeżyki.
Zadanie K – Kolorowa głowa, miało na celu ćwiczenie rozumienia poleceń, ćwiczenie orientacji przestrzennej i motoryki małej.
Zadanie L- ,,Legenda o języczku”, dzieci rozwijały słuch fonemowy oraz ćwiczyły narządy mowy.
Zadanie O – Odkryj obrazek podczas, którego dzieci rozwijały wrażliwość słuchową oraz usprawniały aparat mowy. Zrealizowano w grupie Wiewiórek.
Zadanie R – ,,Różnicowanie” zrealizowano w grupie Jeżyków i Biedronek, jego celem było kształtowanie słuchu fonematycznego.
Zadanie W – Własną zabawę, zrealizowano w grupie Jeżyków. Była to gra podłogowa pt. „Wiosenna pogoda”, podczas której dzieci usprawniały aparat mowy, a także ćwiczyły mięśnie posturalne.
Magdalena Laskowska






















































